неделя, 30 септември 2012 г.

Париж 2012: Здравей, Clio Renaultsport 200 (к.с.) Turbo




                                                                          Източник:http://www.tuning.bg
Renault измениха характерът на Clio, като го снабдиха с турбиниран двигател и автоматична трансмисия. Посрещнете новото Clio RS!
Французите са изненадващо готови с новото поколение на компактния автомобил Clio и още по-фрапиращо е, че вече представиха Clio Renaultsport 200 Turbo. Съвсем спокойно го наричайте Clio RS, което идва с принудително пълнене и автоматична трансмисия.
Под предният капак са монтирали 1,6-литров турбоагрегат, заимстван от Nissan Juke и заменящ досегашния двулитров атмосферен двигател, като работи с променливи фази на газоразпределението. При първият прочит на наименованието на спортното Clio ни стана ясно, че мощността му ще бъде най-малко 200 конски сили и така се оказа. Въртящият момент маркира своят пик на 234 Нм при 1750 об./мин. Изходящата мощност се предава на предните колела. Турбинираният двигател е куплиран с EDC трансмисия с двоен съединител, която се управлява от пера зад волана.
Как се представя новото Clio Renaultsport 200 Turbo на пътя не можем да ви кажем. От официалната информация, публикувана до момента става ясно, че шасито на суперспортното Clio предлага два режима на шофиране – Sport и Cup. Първата настройка ще предложи на водача по-обикновени преживявания с Clio RS, предназначени за всекидневието, докато Cup настройката идва с по-снижен клиренс и с 15% по-твърда возия. Двигателят и кормиланото управление също разполагат с фини настройки при шофиране - Normal, Sport и Race.
За разлика от досегашния модел, новото Clio Renaultsport 200 Turbo е “екипирано” с 8 мм по-големи спирачки. Аеродинамичните промени, сред които са новия спойлер и дифузьор, допринасят с 20 и 80% повече притискателна сила.

0 коментара:

Публикуване на коментар