неделя, 4 август 2013 г.

Официално: 585 к.с. за супер-лимозината S 63 AMG


Очакваме и S 65 AMG...


Ето, че най-накрая немският производител на луксозни автомобили Mercedes-Benz реши да свали покривалото от новото поколение S 63 AMG, което ще бъде представено на живо през следващия месец. Както и сами се досещате, дебютът на зверската S-класа ще се състои по време на авто салона във Франкфурт.



Спортното изпълнение на величествения флагман разполага с цялата динамична екипировка, която е прецизно разработена от инженерите и технолозите на AMG. Започваме с външността – новата S 63 AMG се откроява с далеч по-адски брони, спрямо стандартните версии, раздути арки на калниците, странични прагове, масивни 19-цолови алуминиеви джанти и общо четири изходящи тръби на вадещата страховит звук изпускателна система…


Задвижването? Поверено е на модерния и същевременно достатъчно ефективния 5,5-литров би-турбо V8 с максимална мощност 585 к.с. и 900 Нм въртящ момент. Споделиха ни, че двигателят е оборудван с въздушно-воден интеркулер и ECO старт/стоп система, като е съчетан със 7-степенна спортна трансмисия, която предлага три режима на работа - „C” (Controlled Efficiency), „S” (Sport) и „M” (Manual).


Благодарение на кованите алуминиви джанти, по-лекият литиево-йонен акумулатор и спирачната система, новото поколение S 63 AMG е сравнително по-леко от досегашното. Също така, алуминий е използван за предницата и покрива, а мястото за резервната гума е направено от въглеродни влакна.


Крайният резултат? Новата S 63 AMG с къса база тежи 1970 кг с пълен на 90% резервоар без водача и багажа, докато дългата база тежи 1995 кг отново при същите условия.


Как се справя на пътя? За спринта от 0 до 100 км/ч са й нужни 4,4 секунди. Единствено 4 секунди й трябват на дългата база с двойно задвижване на колелата. Максималната скорост е 250 км/ч.


Срещу допълнително заплащане, клиентите получават опционалните композитни спирачки, които са с 20% по-леки от стандартните за модела. Това означава 420 мм предни дискове, по-мощни спирачни апарати в червен лак с логото AMG Carbon Ceramic.


Агресивната S 63 AMG разполага и с иновативната система Magic Body Control – функционира, като работи със стерео камера, монтирана на челното стъкло, сканираща пътя и променяща автоматично окачването. Същевременно регулира амортисьорите на всяко едно колело. Цялата „операция” се осъществява за части от секунди, като идеята е да бъде осигурен оптимален комфорт при шофиране и „мачкане” на газта при 585 коньовата S-класа…

Източник: http://www.tuning.bg

0 коментара:

Публикуване на коментар