Луксозният всъдеход демонсрира офроуд качествата си на всякакви условия.
Съвсем наскоро немският производител на спортни и луксозни автомобили Porsche реши да промени представата на повечето си почитатели относно възможностите на второто поколение Cayenne. Някои, пък го описват, като „паркетен” всъдеход и именно този „паркетен” SUV бе изведен на атрактивен преход от Кишинев до Братислава.
От компанията съобщават, че групата им стартирала от столицата на Молдова на 9 юни и за кратко е поела през Румъния. Новото Porsche Cayenne бе подложено да изтърпи стръмните наклони и предизвикателните наклони, черните пътища и пресичанията на реки.
В тест драйва взеха главно участие модели, оборудвани с най-мощния дизелов агрегат в гамата на Cayenne. Става дума за 4,2-литровия V-осмак с максимална мощност от 382 к.с. и 850 Нм. Според данните от каталога на модела, всъдеходът ускорява от нула до 100 км/ч за 5,7 секунди, преди да развие максималните 252 км/ч.
Всички коли от групата са „екипирани” със система за управление на сцеплението по-известно като Porsche Traction Management. Функцията й е да контролира разпределението на въртящия момент върху четирите колела, независимо от условията и повърхностите. Системата е комбинирана и с Porsche Torque Vectoring Plus. Вторият асистен, пък има за цел да управлява различното разпределение на мощността към задните колела и електронно регулируемия диференциал, разположен в задната част на Porsche Cayenne.
Източник: http://www.tuning.bg







0 коментара:
Публикуване на коментар