Наследникът на представения преди точно десет години Ferrari Enzo е вече тук. За него се говори от години, а от броени седмици насам бяха разпространени редица “подгряващи” изображения. Важното е, че сега автомобилът няма какво да крие и може да му се насладите в детайли, като разгледате галерията.
Кажете “здравей” на хипер автомобила Ferrari LaFerrari. Най-новият модел в гамата на италианците ще бъде произведен в лимитирана от 499 екземпляра серия. Всяка една бройка ще посрещне бъдещият си собственик със средно разположен 6,3-литров V12, директно заимстван от F12 Berlinetta, но въпреки това е силно модифициран. Любопитен е факта, че агрегатът е комбиниран с електрически мотор (163 к.с.) и литиево-йонна батерия, тежаща 60 кг.
Мощното 800 к.с. LaFerrari, налични при 9250 об/мин. идва с трансмисия с двоен съединител. Общата мощност? 963 к.с. Тежащото 1255 кг Ferrari генерира 700 Нм от двигателя с вътрешно горене и 270 Нм от електрическия мотор.
Вероятно се питате, как стоят нещата с динамичните характеристики на новия LaFerrari. За да ускори от място до 100 км/ч са му нужни, забележете, под 3 секунди, 0-200 км/ч за под седем секунди и 0-300 км/ч само за 15 секунди. Максимална скорост: 350 км/ч.
Току-що разкритото Ferrari идва с HY-KERS система (140 кг), чиято роля е, когато шестлитровият двигател произведе излишен въртящ момент, те да презареди литиево-йонната батерия. LaFerrari е оборудван с редица интелигентни системи, сред които са електронен тракшън контрол, EF1-TRAC и ESC.
Компанията Brembo е разработила спирачната система на LaFerrari. Става дума за карбоно-керамични дискове с размери за предната ос 398 х 36 мм и 380 х 34 мм за задната.







0 коментара:
Публикуване на коментар