ИЗТОЧНИК:http://www.tuning.bgMercedes-Benz E 63 AMG T-Model да очаква неприятности, защото RS6-цата дебне за него. Освен данните за мощността, от компанията пропуснаха да го обяснят в детайли.
Представяме ви първите официални фотографии с висока резолюция на новото поколение RS6 Avant (комби). Въпреки, че този път от BMW не изкараха комби версия на М5, то от Mercedes-Benz имат едно предложение: E 63 AMG T-Model (комби). Доколкото разбираме от информацията, най-новият член в спортното семейство на инголщатския производител ще бъде мощен 560 к.с., за разлика от досегашното RS6 с неговите 580 к.с. Въртящият момент маркира своя пик на 700 Нм, докато при вече “старото” комби е 650. И за малко да пропуснем – под масивния капак на комбито ще бъде монтират 4,0-литров V8 турбо-агрегат TFSI, заменящ 5,0-литровия V10 би-турбо.
За перманентното двойно задвижване на колелата се грижат интелигентната система quattro и 8-степенната автоматична трансмисия.
За да ускори от нула до 100 км/ч, на новото суперспортно комби са му нужни 3,9 секунди, преди да развие максимална скорост от 304 км/ч. В сравнение с предходното RS6 Avant, то се представя така: 0-100 км/ч за 4,6 сек., максимална скорост 274 км/ч, ограничена по електронен път.
Дизайнът не ни изненадва особено много, защото точно това очаквахме, а той напълно следва този при останалите RS братя. Ще разпознаете новото RS6 Avant по раздутите арки на калниците, новите брони, уголемените предни отвори за въздух, страничните прагове, по-широкият дифузьор, двете овални изходящи тръби на гърловитата изпускателна система.
Характерно за спортните модели на Audi остава сивият лак на корпусите на огледалата, релсите на покрива и спойлера на покрива. Нов дизайн са получили и алуминиевите колела. Немалко впечатление създава надписът “quattro” в средната част на предната броня.
Вътрешността на RS6-цата е обзаведена с добре познатите ни принадлежности, предназначени за комфортно и спортно шофиране. Забелязваме карбоновите апликации и комбинацията от естествена кожа и алкантара, ревизираният инструментален панел, скоростният лост и волана.
Цените? Те все още не са съобщени. Световна премиера? Вероятно в Женева.











0 коментара:
Публикуване на коментар