петък, 30 ноември 2012 г.

Премиера в Лос Анджелис: Новото Porsche Cayman







ИЗТОЧНИК:http://www.tuning.bgБеше време да разбулят тайните около новото поколение Porsche Cayman. Сега вече знаем абсолютно всичко за него.
Предлагаме първо да информираме относно двигателната гама на най-новия член в семейството на спортния производител. Клиентите ще избират между два 6-цилиндрови боскера със система за директно впръскване, а това са 2,7- и 3,4-литровите, които идват с повече обороти и мощност, достижима при 7400 об/мин. По-малкият агрегат генерира 275 к.с., а по-големия е по-мощен, спрямо предходният с 5 к.с.
Динамиката: Моделът с 2,7-литровия двигател ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди (PDK: 5,6 и Sport Chrono: 5,4) и максимално развива 266 км/ч. Cayman S на свой ред ускорява в същата дисциплина за пет секунди (PDK: 4,9 и Sport Chrono: 4,7), максимална скорост: 283 км/ч.
Немският производител от Щутгарт съобщава, че двете модификации на Cayaman са станали още по-икономични. Така например, 2,7-литровият вариант “гълта” между 7,7 и 8,2 литра за 100 км пробег, а 3,4-литровия харчи около 8,8 л на 100 км.
Доста по-любопитна е новата 7-степенна трансмисия с двоен съединител PDK, която ще предложи на клиентите невиждана досега функция (освен при новото 911). Инженерите на Porsche са се постарали трансмисията да отлепва съединителя с цел двигателят да работи на неутрална предавка и това ще се случва когато педалът на газта не се натиска. Но въпреки това, все още ще се предлага и 6-степенната механична кутия.
Новият Cayman е подложен на редица “диети”, за да намали собствената си маса и така каросерията е станала по-лека с 47 кг, като е изградена от алуминий и стомана. Шасито на модела е изцяло нова, а разстоянието между осите е нараснало с 60 мм. Окачването е значително подобрено и разчита на няколко сензора, даващи информация на компютъра.
Ако бъдещите потенциални купувачи на новото поколение Porsche Cayaman решат, че не е достатъчно динамично, в такъв случай те могат да изберат опционалният пакет Sport Chrono. Така PDK трансмисията получава състезателен режим, който се активира от бутона Sport Plus и предавките се сменят по-бързо. Управлението става още по-прецизно, благодарение на по-спортните настройки.
Аеродинамиката на новия Cayman е подобрена, като моделът се с сдобил с нови преден спойлер и задно крило. Третото поколение използва нови доста по-твърди предни спирачни апарати и накладки.
Цените на Cayman в Германия започват от 51 385 евро за спецификацията с 2,7-литровия двигател и от 64 118 евро за по-мощния с обем 3,4-литра.

0 коментара:

Публикуване на коментар