ИЗТОЧНИК:http://www.tuning.bg
Вътрешните тунери на Mercedes-Benz от Ботроп публикуваха официални изображения наред с данни за последния си проект.
Вътрешните тунери на Mercedes-Benz от Ботроп публикуваха официални изображения наред с данни за последния си проект.
Вкусът, който притежават дизайнерите и инженерите от Brabus винаги ни е харесвал. Основните екстериорни решения са стриктно запазени, като впечатление мигновено създават допълнителните прищявки, сред които са огромните 23-цолови алуминиеви джанти и жълтите спирачни апарати. Засега спортният интериор на G-класата остава непроменен, но това, разбира се, няма да е за дълго.
Фокусниците са работили и върху окачването на всъдехода. Той е снабден с окачването Ride Control, което на свой ред значително подобрява възможността за комфорт с динамично регулиране. G 63 AMG “диша” през ревизирана изпускателна система с електронно контролиран клапан, благодарение на който звукът на мощния “катерач” рязко се превръща в още по-силен рев, спрямо заводският, а той никак не е зле.
Програмата на придворните тунинг майстори на Mercedes-Benz засяга и 5,5-литровия V8 битурбо двигател, чиято мощност е повишена от стоковите 544 к.с. до внушителните 620. Въртящият момент е нараснал с 40 Нм, достигайки 800 Нм.







0 коментара:
Публикуване на коментар