Източник:http://www.tuning.bg
От Ботроп са готови с програмата си за изненадващото комби CLS Shooting Brake. Оптимизацията им засяга както мощността, така и визията.
Външността на изцяло новият модел в портфолието на Mercedes-Benz може да се похвали с наличието на преден спойлер, радиаторна решетка, разширени арки на колелата, странични прагове и диодни светлини за шофиране през деня. Атрактивните колела на бруталните тунери от Brabus са в размери от 17- до 20-цола.
Нека първо започнем с дизеловите моторизации на CLS Shooting Brake. Така например, спецификацията CLS 250 CDI BlueEFFICIENCY е с увеличена мощност до 235 к.с. (повишението е с 31 к.с.) и 560 Нм, благодарение на пакета ECO PowerXtra D4. Отново благодарение на ECO PowerXtra D6S, по-динамичният CLS 350 CDI BlueEFFICIENCY работи в два режима, които се избират от превключвателя на 7-степенната 7G-TRONIC PLUS трансмисия.
Режимът Eco позволява повишение във въртящия момент от заводските 620 Нм до 690 Нм в диапазона от 1600 до 2400 об./мин. Режимът Sport, пък на своя страна се грижи за мощността, която “скача” от заводските 265 к.с. на 313 к.с. Какво се случва на пътя? За да ускори от нула до 100 км/ч, на CLS Shooting Brake са му нужни 5,9 секунди.
За бензиновия V-осмак, монтиран в CLS 500 от Ботроп предлагат силовият пакет B50, с който комбито доставя 500 к.с., за разлика от стоковите 408. Въртящият момент маркира своят пик на 720 Нм. След премахването на електронният ограничител, водачът може да развие максималните 300 км/ч.
Идва наред върховният 5,5-литров битурбо V8, монтиран при CLS 63 AMG. Силовата оптимизация на Brabus включва препрограмиране на електронния блок на двигателя (ECU) и изцяло нова спортна изпускателна система с електронно контролиран клапан, променящ звукът на комбито. Мощността прави шпагат до 619 к.с. и 1000 Нм. Едва 4,2 секунди са му нужни на семейното комби за да ускори от място до 100 км/ч, преди да развие максимална скорост от 320 км/ч.














0 коментара:
Публикуване на коментар