Източник:http://www.tuning.bgСлед като тотално преобразиха Panamera S и Panamera Turbo, немските тунери от edo competition се захванаха с най-мощната до момента модификация на четиривратото купе – Panamera Turbo S. За разлика от Moby Dick (Turbo) и Hellboy (S), магьосниците са отрекли да олицетворят Turbo S с някой приказен или екшън герой.
И така – според информацията от прес релийза, предоставен от edo competition, мощността на Panamera Turbo S е нараснала със 150 к.с. (110 кВт) и 130 Нм, като достига внушителните 700 к.с. (515 кВт) и 880 Нм. За справка, серийната версия генерира 550 к.с. (405 кВт) и 800 Нм.
Немските тунинг инженери съобщават, че са добавили нови изпускателни колектори и турбокомпресори, въздушен филтър, изцяло нова изпускателна система от неръждаема стомана. Електронният блок за управление на двигателя е ревизиран.
Но предвид оптимизацията на по-маломощната Panamera Turbo, след която луксозното купе доставя 750 к.с. (552 кВт), тази на величествената Turbo S не е изненадваща и покриваща очакванията ни.
Какво се случва на пътя? Преработената от edo Turbo S ускорява от нула до 100 км/ч за 3,5 секунди (серийно 3,8) и “удря” 200 км/ч за 11,4 секунди. Максималната скорост възлиза на 340 км/ч и то при положение, че е ограничена по електронен път!
Стандартното окачване на Panamera Turbo S е заменено с ново по-спортно, което намалява клиренса на автомобила с 30 мм до пътната настилка, а съчетанието с 22-цоловите карбонови колела прави стойката на елегатното купе още по-впечатляваща.







0 коментара:
Публикуване на коментар